Home / Glassoorten / Veiligheidsglas
Glassoort

Veiligheidsglas

Bent u op zoek naar veiligheidsglas? Glascentrale Ridderkerk heeft het voor u. Veiligheidsglas kan op verschillende manieren behandeld en bewerkt worden. Zo kan het glas thermisch worden bewerkt zodat het gehad wordt, dit wordt ook wel hardglas genoemd. Gehard glas is bestand tegen mechanische en thermische spanning of schokken. Naast hardglas is er ook geslaagd glas. Dit glas wordt geslagen in een sandwich van glasbaden en kunststof tussenlagen. Samen vormen deze soorten een perfect transparant product dat nagenoeg ondoordringbaar is.

Een andere vorm van veiligheidsglas wordt zo samengesteld dat het vuur en de hitte tijdens een brand op veilige afstand houdt. Er zijn dus verschillende soorten veiligheidsglas. Glascentrale Ridderkerk adviseert u graag in wat de beste keuze is voor uw specifieke situatie.

Neem contact op

Glascentrale Ridderkerk